2010. december 7., kedd

The Gazette - Pledge (Ígéret) dalszövegfordítás

Folytatjuk azzal a kívánsággal, hogy együtt maradunk
Amíg minden szürkévé válik
Azt kívánom, hogy mégegyszer szerethesselek
De Te mostmár nagyon távol vagy tőlem

Ha csak elmondhatnám, hogy mit éreztem irántad
Eggyütt lehetnénk, fognánk egymás kezét ahogyan tettük
De ez lehetetlen, mert egy olyannal vagy együtt akit remélem nem látok újra
Miközben sírok, mert elmentél és minden szürkévé válik körülöttem

Könnyekkel mondtam, hogy Viszlát! és az édes csók jelentette a búcsúnk
Az egyetlen dolog amit tudnod kell azaz, hogy mindig szeretni foglak
Örökre az álmaimban maradsz

Ha megfogod a kezem, akkor érezni fogod azt az édes hazugságot, hogy együtt éltünk
A képed még mindig az szobánkban van... és elmosolyodok egy egyszerű pillantással
Miért hagytál el engem így? Magam mellett akarlak tudni örökké

Szeretlek és sose kételkedj bennem
De azok az érzések már nem léteznek
Teljesen szürkévé vált a tekinteted
És Én mindig veled fogok álmodni

Ha csak én lennék a szívedben
Mennyire boldog lehetnék "Nem tudod még, szerelmem?"
Amikor együtt sétáltunk a szerelem útján

Ha tudtad volna, hogy tele vagyok rózsákkal és emlékekkel rólad amik még mindig a szívemben vannak
A medál amit adtam neked, még mindig megvan és ezzel alszom az álmaimért

Viszlát, ez a kapcsolatunk vége
De kérlek, könyörgök ne felejts el, hogy egyszer a szívedben voltam
Egyszer újra láttalak sétálni az utcán
Együtt azzal akit szeretsz
A látvány, hogy vele vagy
A szívem teljesen szürkévé vált és belülről sírtam
Remélem eltudom felejteni....
Azt a pillanatot, mikor elöször láttalak
De ez lehetetlen, mert szeretlek

Megjegyzés: Saját fordítás, ezért másolni tilos!!!!!!!! ^^ Ha esetleg nyelvtani gondok lennének elnézéseteket kérjük :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése